logotype

ADMINION

Hogelandseweg 88
6545 AB Nijmegen
Tel: 088-3246110
E-mail: info@adminion.nl
KVK: 51144549
BTW: 1642840447BO1

Secretariële Ondersteuning

Behalve onze telefoonservice kunnen wij ook andere secretariële taken uit uw handen nemen. In combinatie met onze telefoonservice kunnen wij het eerste aanspreekpunt van uw bedrijf worden. Door onze ruime ervaring en deskundigheid leveren we kwaliteit waardoor we direct inzetbaar zijn. Of het nu tijdelijk is door ziekte, zwangerschapsverlof of vakantie. Of misschien heeft uw bedrijf te maken met pieken in het werk of speciale projecten. Wij zorgen ervoor dat er niets blijft liggen!

Hoe werkt het?

In een persoonlijk gesprek bespreken wij met u welke werkzaamheden we uit u handen kunnen nemen. De secretariële werkzaamheden kunnen bestaan uit:

  • Het beheren van uw agenda en/ of die van uw medewerkers.
  • Wij beheren voor u de post. Wij registreren voor u de inkomende en uitgaande post en handelen het af naar uw wensen. Het is zelfs mogelijk om bij ons van een postbusnummer of van ons vestigingsadres gebruik  te maken, zodat de post bij ons binnenkomt. Wij scannen dan iedere dag  de post en mailen het  naar u toe, zodat u overal uw post in de gaten kunt houden.
  • Wij werken uw correspondentie, rapporten, offertes en verslagen uit.
  • Het verzorgen van mailings en de responsverwerking.
  • Het verzenden van bedrijfsinformatie.
  • Het scannen van documenten en digitaal archiveren.
  • Het beheren van ledenadministraties.
  • Een combinatie van mogelijkheden.